ДНЗ+ЗОШ



     Особливої ​​актуальності в даний час набула проблема наступності між ланками освіти, а саме між ДНЗ і школою. Щоб зробити перехід дітей до школи більш м'яким, дати їм можливість швидше адаптуватися до нових умов, вчителі початкових класів знайомлять дошкільнят зі школою, навчальним та громадським життям учнів, це дає можливість розвинути у них інтерес до школи, бажання вчитися.
    
    Механізм здійснення наступності, його складові частини функціонують за допомогою певних форм і методів, реалізованих у процесі спеціально організованої діяльності адміністрації, педагогів ДНЗ , вчителів початкових класів щодо створення умов для ефективного і безболісного переходу дітей до початкової школи. Традиційним є те, що вчителі школи разом з вихователями ще до початку навчального року складають план спільної роботи щодо забезпечення наступності, знайомляться з методами і формами навчально-виховної роботи в старшій групі дошкільного закладу та в 1-му класі школи, взаємовідвідують заняття та уроки з наступним спільним обговоренням тощо. Для вихованців дитячих садочків № 30 та 14 проводяться екскурсії в школу, різноманітні спільні свята («Масляна», посвята в першокласники, День відкритих дверей тощо), виставки малюнків і виробів, спортивні змагання тощо.

    Декілька років поспіль працює Школа для майбутніх першокласників «Веселка». Підготовку дітей до школи проводять ті педагоги- майбутні класні керівники 1-х класів. Це дає можливість дитині краще адаптуватися до навчання.

    Таким чином, вирішення проблеми наступності можливе лише за умови тісної співпраці школи і дитячого садка. Тільки такий підхід може надати педагогічному процесу цілісний, послідовний і перспективний характер, тільки тоді дві початкові ланки освіти будуть діяти не ізольовано один від одного, а в тісному взаємозв'язку.










       День відкритих    дверей у початковій      школі 


Немає коментарів :

Дописати коментар